Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2008

Η Ελλαδα

Η χώρα που γέννησε τη δημοκρατία δε θα μπορούσε να μη κατοικείται από ανθρώπους πραγματικά ευτυχισμένους και απόλυτα ελεύθερους να κάνουν ότι θέλουν αφού τα πάντα βρίσκονται σε πλήρη αρμονία...Ευγενικοί, έτοιμοι να απλώσουν το χέρι για σένα, όποτε χρειαστείς οτιδήποτε. Με το χαμόγελο στα χείλη κάθε πρωί, τι καλύτερο απο το να ξυπνάς το πρωί και να καλιμερίζεις τον αγαπημένο σου γείτονα;
Το απέραντο, βαρετό πράσινο έχει δώσει τη θέση του σε πανέμορφα επιβλητικά κτίρια από τις αξέχαστες και αισθητικά αψεγάδιαστες δεκαετίες των 70's και 80's. Οι τυχεροί κάτοικοι αυτής της μοναδικής χώρας ζουν μια ζωή σα παραμύθι. Σταθερότητα, ηρεμία, καθαριότητα... Το ελληνικό θαύμα μπροστά σας κυρίες και κύριοι. Όσο για το ποσοστό αυτοκτονιών κανείς δεν ξέρει. Είναι πολύ ευτυχισμένοι για να ασχοληθούν με αυτό.

1 σχόλιο:

pipkin είπε...

Ωραία φωτογραφία ρε μαλάκα.Ένα έχω να σου πω μαλάκα. Μάντεψε ποιός είναι ο Batman. Εγώ είμαι αλλά ποιός είμαι εγώ???