Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Ισότητες και μαλακίες... Ξέρω τι πάνε να κάνουν...


Οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να επικυρώνουν τους πολιτικούς γάμους μεταξύ ομοφυλόφιλων ζευγαριών... Το λόμπυ των gay κάνει ότι θέλει σε αυτή τη χώρα, και καλά ισότητες και τέτοιες μαλακίες! Και η εκκλησία μέσα στο κόλπο... Οι παπάδες εδώ κάνουν και γάμους ομοφυλόφιλων ζευγαριών... Καλά μου τ'άλεγε η συγχωρεμένη η γιαγιά μου για τους αιρετικούς... Αλλά ΕΓΩ ξέρω τι πάνε να κάνουν! Θέλουν να μολύνουν τον κόσμο με τις φρικτές τους πράξεις με πρόσχημα την ισότητητα και καλά! Εγώ όμως είμαι ΕΛληνας! Ξέρω τι συμβαίνει γύρω μου! Και καλά ισότητα και μαλακίες...

Εκεί που μεγάλωσα η πολιτεία ξέρει... Ξέρει να βάζει τους φρικτούς ανθρώπους στη θέση τους, σιγά μη τους δώσουμε και το δικαίωμα να ζουν μαζί! Για να αρχίσουν να μαζεύουν δικαιώματα και σιγά σιγά να εξαπλωθούν και να κυριεύσουν τον κόσμο εις βάρος μας? Και καλά ισότητες και μαλακίες...

Ευτυχώς που έχουμε τους πολιτικούς και την ΕΛληνική Εκκλησία (ευχαριστούμε το θεό) να φροντίζουν για το καλό των 'φυσιολογικών' ανθρώπων σαν εμάς, όπως έκαναν πάντα ανιδιοτελώς, χωρίς ποτέ να σκέφτονται το συμφέρον τους, τα αξιώματα και το κόστος των αποφάσεων... Μεγάλοι ηγέτες όπως ο Κων. Καραμανλής, ο αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, ο ΕΛληνας πατριώτης και πάνω απ'όλα άνθρωπος ΠανΑγιώτης Ψωμιάδης και ο τρισμέγιστος Ανθιμος... Νά'ναι καλά όλοι τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια: